سوالات متداول فروشگاه لبخند حیوانات

آخرین بروزرسانی - خردادماه 99

کافیست کالای مورد نظر خود را از طریق دسته بندی های سایت و یا از طریق جستجو در سایت پیدا کرده, آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و درنهایت بروی گزینه تسویه حساب کلیک کنید. در صفحه ای که برای شما باز شد می توانید اطلاعات درخواستی مانند آدرس پستی را وارد کنید تا در نهایت به صفحه پرداخت بانکی متصل شوید.

باتوجه به موارد بهداشتی و همچنین قوانین و مقررات سایت, امکان تعویض یا بازگشت کالا پس از ارسال وجود نخواهد داشت. تعویض سفارش نیز فقط درصورتی امکانپذیر است که 1/ کالای خریداری شده پلمپ باشید و بسته بندی آن آسیب ندیده باشد. 2/ کالای درخواستی یا کالای جایگزین در سایت موجود باشد.

موجودی کالاهای فروشگاه لوازم حیوانات خانگی روزانه درحال بروز شدن و گسترش است. اگر کالای مورد نظر شما در فروشگاه موجود نبود, میتوانید از صفحه تماس با ما, فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید. درخواست شما بررسی شده و درصورت امکان کالای شما تهیه و در سایت درج می گردد.

سفارش شما پس از پرداخت در مرحله پردازش قرار خواهد گرفت. در این مرحله با توجه به درخواست شما سفارش آماده شده و حداکثر طی 48 ساعت تحویل مامور پست خواهد شد. با توجه به آدرس مقصد و تحویل پست ممکن از 24 تا 72 ساعت زمانبر باشد.

ضمانتی که فروشگاه لوازم حیوانات خانگی لبخند, به خریداران خود میدهد ضمانت سالم بودن و کیفیت کالاست. ما دقیقا همان کالایی که به شما معرفی کردیم را در اختیارتان قرار خواهیم داد. تلاش تیم ما برآن است تا هر کالا را با همان کیفیتی که هست معرفی و عرضه کنیم.

فعلا تنها روش ارسال پست پیشتاز می باشد و در نظر داریم برای صورت بخشیدن به تحویل کالا روش های دیگر پستی نظیر, پیک موتوری (تهران و حومه) را نیز به سیستم ارسال اضافه کنیم.

بله, فروشگاه لبخند حیوانات برپایه مارکت پلیس (marketplace) طراحی شده است. اگر شما دارای فروشگاه پت شاپ و لوازم حیوانات هستید, می توانید در سایت ثبت کرده و درخواستی فروشندگی را تکمیل کنید. درخواست شما طی بررسی و هماهنگی های لازم تایید خواهد شد و شما میتوانید به خانواده لبخند حیوانات بپیوندید.

آیا هنوز سوالاتی دارید؟
با ما تماس بگیرید

تماس با ما